شهرام سورتجی   -  رادیو عاشقانه ها

شهرام سورتجی - رادیو عاشقانه ها

سروده ها و پخش برنامه های رادیو عاشقانه ها موج FMردیف 102.6 گوتنبرگ سوئد هرشب از ساعت ساعت 21:00 بوقت اروپای مرکزی (۲۳:۳۰ ایران) www.gnf.nu
شهرام سورتجی   -  رادیو عاشقانه ها

شهرام سورتجی - رادیو عاشقانه ها

سروده ها و پخش برنامه های رادیو عاشقانه ها موج FMردیف 102.6 گوتنبرگ سوئد هرشب از ساعت ساعت 21:00 بوقت اروپای مرکزی (۲۳:۳۰ ایران) www.gnf.nu

صدای پای خورشید


چشم بر ستاره سحر* نیالودم 

که من طلیعه پر ابهت خورشید را دیده ام

بهترین نقاط دنیا برای دیدن غروب خورشید + تصویر

خورشید من آهسته و پاورچین می آید

و صدای پایش را 

از شب پرستان پرستاره پنهان میکند!

تاریکی نیست

تاریکی نیست هست

و خورشید من 

روشنا و راه و راهگشا

راهی که تا همیشه می توان گم شد و خود گم کرد!


خورشید من به یک ناز

اوج ستاره های دروغین را به زیر می کشد

و ناپدید میکند همهٔ آنها که نابجا و ناراست پدیدار شدند …

من طلیعه پر ابهت خورشید را دیده ام.


شهرام سورتجی


*پای نوشت:

 سیاراتی که بی بهره اند از زیبایی و تلالو و شکوه اما به سبب ربایش تابش بیدریغ خورشید، در آسمان شب درخششی دروغین دارند. میان انسان ها بسیارند از این ستاره گان جعلی که داعیه ی راستی و صداقت دارند غافل از آن که ناراستی شان انکار کردنی نیست. به خودم میبالم که در سایه هدایت خداوندم اینان را از دنیای شوکتمند خود طرد نموده ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.